9 תשובות
אני לא בראילנית אבל בהצלחהה לכל מי שכן :)
שכחתי ללמוד אני ככ הולכת להכשל
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה
אני עשיתי את המועד המוקדם
בהצלחה לכולםן.ם!
אנונימי
דווקא היה סבבה האמת
אנונימית
שואל השאלה:
^אני עכשיו סיימתי את המבחן. הסתבכתי בשאלה 4ב אבל בסוף הצלחתי אותה
^יו גם אני אבל לא הצלחתי חח יצא לי y=-5x+b ומשם לא הצלחתי להמשיך..
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני סימנתי את a ב2 פרמטרים ואז מרחק בין 2 נקודות ממרכזי 2 המעגלים
^ניסיתי אבל המערכת משוואות התפקששה לי
אנונימית