6 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי^
לחשוב ולדעת שכאבים הם מחרדה ולחץ עוזר לי.
כי אני תמיד לחוצה שהם מעידים על בעיה רצינית...
אנונימית
כן ברור
הייתה תקופה שסבלתי מהתקפי חרדה, ואם הייתי נכנסת ללחץ או חושבת על משהו שקשור להתקפי חרדה...הייתי מקבלת התקף...ככל שיותר פחדתי לקבל התקף ככה היו לי יותר התקפים
כן, זאת תופעה ידועה שנקראת חרדה מהחרדה,
הגוף שלך מקשר את התופעות האלה עם החרדה, ואז הוא "משער" שאת בחרדה למרות שאת לא.
אנונימי