9 תשובות
כן זה אחד התסמינים
כע
כן אבל אם ממש מחמיר צריך להתקשר לרופא וכד'
אם זה מחמיר תפני לקופת חולים שלך
החלמה מהירה
החלמה מהירה
כן זה תקין גם לי היה תגידי להורים שלך או תתקשרי למשרד הבריאות או לרפא כלשהו
זה תקין אבל אם את מרגישה שאת ממש קשה לך לנשום את צריכה לפנות כנראה לבית חולים
כן
מן הסתם שזה לא תקין חחחחחח
לכי לטפל בזה, רפואה שלמה!
לכי לטפל בזה, רפואה שלמה!
כן זה חלק מהתסמינים
באותו הנושא: