6 תשובות
זה ממש לא התקף חרדה, זה סתם לחץ
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת במובן הזה, התכוונתי כביטוי.
למרות שכן יש לי הרבה פעמים התקפי חרדה אמיתיים
אני לא מתכוונת במובן הזה, התכוונתי כביטוי.
למרות שכן יש לי הרבה פעמים התקפי חרדה אמיתיים
יואו איזה מגניב, את אשכרה עם חרבות וכאלה
שואל השאלה:
כן כן מגניב.
ךמשיהו יש משהו מועיל להגיד
כן כן מגניב.
ךמשיהו יש משהו מועיל להגיד
:( תשאלי שוב בסטיפס אולי לא נקלט באלגוריתם ואנשים שבאמת מבינים בזה יענו לך
הכל יהיה בסדר וזה ממד מגניב שאת יודעת סייף בהצלחה וכדי לך לישון שיהיה לך כוחות בהצלחה
באותו הנושא: