8 תשובות
מרגיש כאילו אני רשמתי אתזה
אצלי זה פחות בחילה יותר רעידות וקוצר נשימה
כלום לא עוזר לי
אני פשוט מחכה שיחלוף..
תנסי לשטוף פנים
לשתות
לשמוע שירים
שואל השאלה:
גם אצלי כלום לא עוזר, רק לתת לזה קצת זמן וזה מעיר אותי בלילות בלי שום סיבה מוקדמת לזה..
אנונימית
גם אצלי ככה אחותי
אני ככ מבינה אותך, אני גם בסוג של מבוך כזה לא יודעת למי לפנות ואיך לפנות לגבי זה
אז אני לא רוצה לייעץ לך סתם
שואל השאלה:
עצם זה ששיתפת ואני רואה שאני לא יחידה ושאני לא משוגעת שממציאה זה ממש עזר.. תודה ❤
אנונימית
בכל מקרה אל תוותרי ותנסי למצוא פתרון
במידה ואת מוצאת תזכרי בייי ותעדכני
קרה לי משהו דומה פעמיים
ונהיה ממש קר פתאום
שואל השאלה:
בדיוק! קור כזה ורעידות שלא משנה איזה שמיכה אשים עדיין קר
אנונימית
כן זה מפחיד
מבינה את הרגשתך