13 תשובות
מה הכישרונות שלך?
מה את אוהבת לעשות?
תחשבי על תחביב שאת רוצה לפתח אצלך
ריקודים
ממליצה גם טניס, הייתי 8.5 שנים והיה לי כיף
ספורט, זה יהיה ממש שווה את זה וגם בכל מקרה הזמן יעבור אז עדיף לנצל אותו..
גלישה,אימוני ספורט,ריקוד,פיתוח קול,פסנתר
שואל השאלה:
תתנו דוגמאות, אין לי תחביבים ולכן אני פתוחה לכל דבר.
אנונימית
זה לא ככ חוג אבל מדא... זה מדהים והקורס שם ככ מחבר.. אני אישית באתי אומנם עם 2 חברים (אחד פרש ואחת נשארה איתי) אבל הכרתי עוד וזה באמת כיף אם את מתחברת לכל זה
ציור
נגינה על כלי כלשהו
שחיה
ריקוד
שירה
אולי צילום? אני ממש רציתי, אבל זה די יקר, צריך לשלם הרבה על הקורס וגם בדכ לקנות מצלמה יקרה, אבל זה מגניב בטירוף לדעתי
שואל השאלה:
יש כאלו בלי תו ירוק?
סיבות בריאותיות
אנונימית
אממ לא כלכך יודע תאמת, תחפשי בגוגל כל מיני רעיונות
שואל השאלה:
לא חושבת שאני אמצע, אבל מקווה שכן.
אנונימית
מקווה בשבילך (: