10 תשובות
דברי איתי אם יש בעיה.
אני כאן 3>.
אני כאן אם את צריכה
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני כלום
אני מרגישה שאני כלום
אנונימית
בואי קחי חיבוק (:
חיבוקק קק קק קק
אני פה בכל מקרה אם תצטרכי :)
אני פה בכל מקרה אם תצטרכי :)
תחבקי מישהו קרוב בסביבה שלך, חיבוק אמיתי, זה יפיג לך קצת מהמתח.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת מה לעשות, לא מוצאת את עצמי, נראלי שהלכתי לאיבוד אבל אני אפילו לא יודעת איפה לחפש, אני מבולבלת, מסובכת, אין לי השראה כבר אפילו לכתוב שירים יותר אני מרגישה חלולה וריקנית
לא יודעת מה לעשות, לא מוצאת את עצמי, נראלי שהלכתי לאיבוד אבל אני אפילו לא יודעת איפה לחפש, אני מבולבלת, מסובכת, אין לי השראה כבר אפילו לכתוב שירים יותר אני מרגישה חלולה וריקנית
אנונימית
אני פה :)
כן, בטח
באותו הנושא: