3 תשובות
את שמת תמונה של היינץ (שזה הרבה יותר טעים מקטשופ של אסם) ואומרת שאסם יותר טוב?
אני ככה הייתי ונגמלתי מזה בבום
יש לי שיטה ופשוט אני כבר לא אכלתי קטשופ 4 שנים
יש לי שיטה ופשוט אני כבר לא אכלתי קטשופ 4 שנים
שואל השאלה:
היינץ חריף לי
היינץ חריף לי
אנונימית
באותו הנושא: