4 תשובות
לא זה אחלה לשים במגירה. או במקרר אם יש לכם ולרשום את השם שלך כי כולם ישתמשו לך (או לשים בתוך שקית כזה כדי שיהיה ברור שזה לא ציבורי)
אני גם שמה לי קופסת קוואקר כי אני אוכלת כל יום
אני גם שמה לי קופסת קוואקר כי אני אוכלת כל יום
לא . גם אני אוכלת כל דבר עם קטשופ .
לא זה נורמלי
לא זה בסדר
באותו הנושא: