6 תשובות
לא, הסרקסטיות שלי מספיקה לי.
מצחיק את מי? לא.
מספיק לי להצחיק את עצמי, אני עושה את זה מצויין.
מספיק לי להצחיק את עצמי, אני עושה את זה מצויין.
אנשים אומרים שכל דבר שאני עושה מצחיק ואני לא מבין איך...כאילו אפילו שאני סתם מדבר...ויש פעמים שלא לוקחים אותי ברצינות... אז לא כזה שווה...
לא
אני עומד להשמע ממש סנוב כרגע אבל אני אחד מהאנשים הכי מצחיקים שתפגוש ותמיד אומרים שכשמישהי בקטע שלך אז היא צוחקת מכל הבדיחות שלך ואצלי זה לא עובד ככה כי ברוב המקרים זה בכל מקרה מה שקורה
אני יודע שזה suffering from success אבל זה עדיין יכול להיות מבאס לפעמים. סמכתי על החרא הזה שמישהי שבקטע שלך תצחק מכל מה שאתה אומר והתחלתי עם הקראש שלי והיא דחתה אותי. פשוט היה לה הומור דומה
מוסר השכל: קיצון לא טוב בשום דבר כי תמיד יש חסרונות :(
אני יודע שזה suffering from success אבל זה עדיין יכול להיות מבאס לפעמים. סמכתי על החרא הזה שמישהי שבקטע שלך תצחק מכל מה שאתה אומר והתחלתי עם הקראש שלי והיא דחתה אותי. פשוט היה לה הומור דומה
מוסר השכל: קיצון לא טוב בשום דבר כי תמיד יש חסרונות :(
אנונימית
יאפ
באותו הנושא: