15 תשובות
וואו כל כך כל כך כל כךך
חלום חיי
):
בעיקרון אסור לעשות אבל הרבה עושים למשל אני
N.Y
שואל השאלה:
ואת דתייה?
אנונימי
ממשפחה דתית
N.Y
מתה לעשות, ואי אפשר :/
אני לא מתבאס, כי בכל מקרה זה לא מעניין אותי. אין לי שום רצון לעשות את זה, ב"ה.
לא חסר לי כל כך
זה יכול להיות מגניב אבל וואלה לא מושך אותי כל כך
אני לא מתבאסת כי אני לא אוהבת קעקועים
גם אני מתבאסת אבל אם ההייתי עושה תוך שנתיים מקסימום זה כבר היה מעצבן
אני באה ממשפחה חרדית וחברה עשתה לי קעקוע שהיא אמרה שהוא אמור לרדת אחרי כמה זמן וסבתא שלי ראתה וקיבלה חום, בנתיים הוא לא יורד,
אני יודעת שאחרי המוות החברה קדישא מקלפים את הקעקועים אז מה הבעיה כאילו, חוץ מהאיסור לחרוט.
אל תשכחו שקעקוע אפשר להוריד תמיד ,תעשו או לא תעשו זה בחירה ועיניין רק שלכם
N.Y
^ זה לא משנה אם אפשר הלוריד או לא. אסור לעשות את זה. אפשר גם להקיא תא האוכל שאוכלים. אז זה אומר שמותר לאכול דברים לא כשרים?
'ולא תעשו כתובת קעקע', או משהו דומה.