5 תשובות
מה לא תיהיה לזה עונה שנייה?!
אניי
זה כזה מבאס שביטלו את העונה השנייה
זה כזה חרא שביטלו את זה
זה כזה מבאס שביטלו את העונה השנייה
זה כזה חרא שביטלו את זה
שואל השאלה:
בנתיים אין עוד עונה כי הם עושים עוד עונה לריבריידל ועוד סרט לדוכן הנשיקות
בנתיים אין עוד עונה כי הם עושים עוד עונה לריבריידל ועוד סרט לדוכן הנשיקות
אני
ריברדייל גרוע ודוכן הנשיקות חרוש אז זה באסה :(