5 תשובות
לא הגיוני בעיניי
זה פשוט ממש אוכל אותך לכולם יש ימים שדברים שנראים בעיניי אחרים קטנים אבל מבאסים את אותם האנשים
הגיוני מאוד.
זה שקיבלת 90+ לא אומר שלא ציפית למאה
וכשהציפיות שלנו לא קורות אז זה מאכזב.
אני לא חושבת שיכולת יותר כי ליטרלי קיבלת 100 נשאר לך 4 נקודות שזה שאלה אחת מקסימום שתיים זה לא כאילו זה תשע שאלות שטעית את יודעת את כל החומר והתבלבל לך בשאלה אחת אז אין לך לאן להשתפר עוד כי את כבר יודעת הכל
לדעתי, לא כל כך. אני מבין את ההרגשה שאולי צובטת מעט שלא קיבלת 100 למרות שיכולת אבל בסופו של דבר צריך לדעת לקחת דברים בפרופורציות.. זה בסה"כ ציון, ובתכלס אין שום משמעות לאם קיבלת 96, 97, 98 או 100...לדעתי זה אותו הדבר והסיבה לכך שיש אנשים ששואפים ל- 100 עגול היא שהם פרפקציוניסטים, ולא כי הם מודעים לאיזה הבדל יש באמת בין 95 ל- 100.. אולי אם היו מעריכים מבחנים לא במספרים בין 0-100, כמו שלמשל בחלק המקומות מעריכים בחינות בציונים של 1-5, היית מקבלת 5 כנראה ואז זה לא באמת היה מפריע לך.. ככה שזה סתם עניין פסיכולוגי.
ובלי קשר, ציון מעולה, כל הכבוד. לא נורא בכלל שזה לא 100. יפה!