7 תשובות
תחפשי בגוגל,כנראה שיהיו כמה
שואל השאלה:
כבר יש לי 3 קווים אבל אני רוצה קוביות קוביות^
כבר יש לי 3 קווים אבל אני רוצה קוביות קוביות^
אנונימית
הכי חשוב זה אחוז שומן גוף נמוך ואז כדי להבליט את הקוביות מתאמנים.
יש סרטונים מעולים של fraiser wilson וathleanx
יש סרטונים מעולים של fraiser wilson וathleanx
הנה
אין דבר כזה תוכנית אימונים לקוביות בבטן
קוביות בבטן באות באחוז שומן מתאים יותר מאשר לעבוד בטן אפשר לעשות תרגילים לחיזוק השריר אבל במידה שאת/ה אחוז שומן גבוה לא יראו את זה
קוביות בבטן באות באחוז שומן מתאים יותר מאשר לעבוד בטן אפשר לעשות תרגילים לחיזוק השריר אבל במידה שאת/ה אחוז שומן גבוה לא יראו את זה
מאזן קלורי שלילי:)
את יכולה לעשות את כל התרגילים שבעולם על בטן ועדיין לא יראו לך את הקוביות.
אם את סתם תתאמני על הבטן מבלי לשים על התזונה לא יראו קוביות ולא רק זה הבטן יכולה להיראות יותר קדימה ונפוחה כי השריר כן יגדל ויתחזק אבל תוך כדי הוא ידחוף את השומן קדימה.
כדי להימנע ממצב כזה את צריכה להיות במאזן קלורי שלילי זאת אומרת לאכול ביום פחות קלוריות ממה שאת שורפת באותו היום מומלץ גרעון קלורי של גג 500 קלוריות כי אם הגרעון יותר מדי גדול השריר עלול לרדת במסתו.
(הקוביות נחשפות באחוז שומן נמוך, זה למה אצל רזים מאוד רואים קוביות למרות שהן לא מסיביות וחזקות.)
נגיד ואת שורפת 2,500 קלוריות ביום אז תצטרכי לצרוך באותו היום 2,000-2,400 קלוריות.
כמובן שזה צריך להיות מלווה בצריכת חלבון נכונה (2 גרם חלבון ביום על כל קילו שאת שוקלת) נגיד אם את שוקלת 60 תצטרכי לצרוך באותו יום 120 גרם חלבון כדי לעזור לשרירים להיבנות, זה לא סוף העולם אם לא תגיעי בדיוק ל120 גרם ביום אבל זה כן יעזור לך לבנות את השריר יותר טוב.
* לא לשכוח 24 שעות מנוחה לפחות בין כל אימון על אותן קבוצת שרירים ו-8 שעות שינה לפחות כל יום כי השריר גדל במנוחה.
* עם הזמן את תראי תוצאות, הן לא באות בין לילה, תוצאות ראשוניות תראי תוך חודש חודשיים ואחר כך את תראי אותן יותר טוב.
* תתמקדי יותר בתוצאות הנראות לעין והתוצאות הפיזיות מאשר המספר שעל המשקל, כל עוד הוא תקין הכל בסדר.
את יכולה לעשות את כל התרגילים שבעולם על בטן ועדיין לא יראו לך את הקוביות.
אם את סתם תתאמני על הבטן מבלי לשים על התזונה לא יראו קוביות ולא רק זה הבטן יכולה להיראות יותר קדימה ונפוחה כי השריר כן יגדל ויתחזק אבל תוך כדי הוא ידחוף את השומן קדימה.
כדי להימנע ממצב כזה את צריכה להיות במאזן קלורי שלילי זאת אומרת לאכול ביום פחות קלוריות ממה שאת שורפת באותו היום מומלץ גרעון קלורי של גג 500 קלוריות כי אם הגרעון יותר מדי גדול השריר עלול לרדת במסתו.
(הקוביות נחשפות באחוז שומן נמוך, זה למה אצל רזים מאוד רואים קוביות למרות שהן לא מסיביות וחזקות.)
נגיד ואת שורפת 2,500 קלוריות ביום אז תצטרכי לצרוך באותו היום 2,000-2,400 קלוריות.
כמובן שזה צריך להיות מלווה בצריכת חלבון נכונה (2 גרם חלבון ביום על כל קילו שאת שוקלת) נגיד אם את שוקלת 60 תצטרכי לצרוך באותו יום 120 גרם חלבון כדי לעזור לשרירים להיבנות, זה לא סוף העולם אם לא תגיעי בדיוק ל120 גרם ביום אבל זה כן יעזור לך לבנות את השריר יותר טוב.
* לא לשכוח 24 שעות מנוחה לפחות בין כל אימון על אותן קבוצת שרירים ו-8 שעות שינה לפחות כל יום כי השריר גדל במנוחה.
* עם הזמן את תראי תוצאות, הן לא באות בין לילה, תוצאות ראשוניות תראי תוך חודש חודשיים ואחר כך את תראי אותן יותר טוב.
* תתמקדי יותר בתוצאות הנראות לעין והתוצאות הפיזיות מאשר המספר שעל המשקל, כל עוד הוא תקין הכל בסדר.
תנסי אצל מאמן כושר אני מאמינה שהוא יבנה לך תוכנית יותר טובה מפה
באותו הנושא: