2 תשובות
לסיים את זה.
הרבה פעמים את רוצה רק מישהו אחד ולא יכולה לחשוב על שום דבר מעבר- זה דבר שקורה.
אם יש משהו אחד שהרגשי אחרי שזה קרה לי זוהי חרטה, כי אם יש ספק אין ספק..

ברגע שתזכרי שיש עוד עולם שלם בחוץ מלבד הבסיס וגם בבסיס יש לך הרבה אפשרויות אחרות, תביני שאם הוא לא נותן לך את מה שמגיע לך- תחתכי. האגו והשקעת הזמן לא שווים את זה, בהצלחה.
דברי איתו על זה