14 תשובות
יש לי אף ענק וחרא פרופיל אחי פשוט מתעלמים מזה וממשיכים בחיים זה עושה הכי טוב
בתכלס יש שתי אופציות. או שתשלים עם זה שזה האף שלך והוא לא ישתנה אז חבל סתם לשנוא אותו- תלמד לקבל את הגוף שלו כמו שהוא, או שתעשה ניתוח אף
פשוט לקבל אותו, גם לי יש אף לא משהו ופעם גם הייתי עושה את זה אבל הבנתי שיש בי דברים טובים ויש דברים פחות ובתכלס זה באמת לא אמור להפריע לך, לאנשים יותר אכפת כמה ביטחון יש לך, או כמה בן אדם טוב אתה, לא מה הגודל של האף שלך.
אחי, תשמע, החיים קצרים מידי בשביל שתשנא את עצמך. שים אלף זין על מה שאחרים חושבים
תנסה כמה שפחות להתעסק בזה. תשלים עם עצמך כמה שיותר מהר אחרת סתם תבזבז זמן בלשנוא את זה.
ותמיד אתה יכול לעשות ניתוח
ותמיד אתה יכול לעשות ניתוח
מצטרפת לשאלה
לאט לאט אתה תלמד לאהוב את הפרופיל או "להתרגל" אליו, תחייה את החיים!!!!!!
או ללמוד להשלים עם זה ולקבל את עצמך, או לעשות הזרקה/ניתוח אף
אין פתרון קסם לצערי, זה או זה או זה
אין פתרון קסם לצערי, זה או זה או זה
תחשוב על זה לא לכל העולם אכפת מהאף
שאתה עובר ליד אנשים לא באמת אכפת להם מהאף שלך כל אחד מתעסק בעצמו
שאתה עובר ליד אנשים לא באמת אכפת להם מהאף שלך כל אחד מתעסק בעצמו
מסיכה
יש לי פרופיל מכוער רצח ומקדימה זה נראה טוב , אבל אין ככ מה לעשות אתה לא תעצור את ההתקיימות היום יומית שלך ואת החיים שלך והתקשורת שלך בכלל איזה אף, גם תאמין לי שלא מסתכלים רק על האף , זה מרכז הפנים אבל לא הכל. מסתכלים על העניים כשרואים אותך ולא על האף אתה צירך להבין את זה גם אני הבנתי .
ולדעי אף גדול לבנים זה הכי יפה שיש אפים קטנים לבנים זה לדעתי לא וואו
ולדעי אף גדול לבנים זה הכי יפה שיש אפים קטנים לבנים זה לדעתי לא וואו
אני פעם שנאתי תאף שלי ברמות אבל ראיתי בטיקטוק סרטונים של אנשים עם אף הרבה יותר גרוע אז נרגעתי והבנתי שהאף שלי מושלם.
לי אישית זה ממש עזר להבין שהכל בסדר אני לא מושלמת ואין דבר כזה בן אדם מושלם כל אחד יפה בדרך שלו. וגם אם יש פגמים אפשר תמיד לשפר.
לי אישית זה ממש עזר להבין שהכל בסדר אני לא מושלמת ואין דבר כזה בן אדם מושלם כל אחד יפה בדרך שלו. וגם אם יש פגמים אפשר תמיד לשפר.
אפשר להסתיר אותו עם המסיכה
תעשה ניתוח אף כפרע
אף גדול זה סביר אחשלי אבל בטח שלך עקום ונראה לא יפה אז ניתוח דחוף אחשלי היקר
אף גדול זה סביר אחשלי אבל בטח שלך עקום ונראה לא יפה אז ניתוח דחוף אחשלי היקר
אנונימי
באותו הנושא: