12 תשובות
אולי חוסר בשעות שינה
מצטרפת
זה יכול לקרות בגלל הרבה מאוד סיבות אבל אחת מהן היא גדילה. בגיל ההתבגרות אנחנו ישנים הרבה.
לחץ נפשי, תזונה
תנסי לאכול יותר, ככה תקבלי יותר אנרגיה. בעיקר דברים מתוקים. חוץ מזה, לזוז, להפעיל את הגוף. דווקא חוסר תזוזה כתוצאה מעייפות גורם לעוד יותר עייפות. במקום לישון תצאי לריצה, תאמיני לי זה יעזור לך
את משועממת מאוד?
ישנה טוב בלילה?
יש לך לוז שינה מסודר?
בטוחה שלא חסר לך מינרלים או משהו?
ישנה טוב בלילה?
יש לך לוז שינה מסודר?
בטוחה שלא חסר לך מינרלים או משהו?
אולי מחסור בברזל.
את צורכת משקאות אנרגיה או קפה? את מבלה הרבה זמן במסכים? באיזה שעה את הולכת לישון? את מבצעת פעילות גופנית? יש לך מחסור בברזל?
אני ממליץ לך לעשות בדיקות דם, אני לא רופא ואני לא מומחה בזה.
אני ממליץ לך לעשות בדיקות דם, אני לא רופא ואני לא מומחה בזה.
בכללי תמיד מעורר איזה תזוזה או ספורט
קרה לי גם התחלתי לישון 8 שעות בלילה ושעה וחצי שנץ ביום ואני מרגישה סבבה ( לקח לי שבוע להתרגל)
שואל השאלה:
בכללי אני אדם די פעילאני עובדת כמעט כל יום גן עושה אימונים
בדרך כלל ישנה בלילה 7-8 שעות לאחרונה התחלתי לישון טיפה יותר וגם במהלך היום לאיזה שלוש שעות
וגם חלה ירידה במשקל שלי ,חמש קילו בלי באמת סיבה
בכללי אני אדם די פעילאני עובדת כמעט כל יום גן עושה אימונים
בדרך כלל ישנה בלילה 7-8 שעות לאחרונה התחלתי לישון טיפה יותר וגם במהלך היום לאיזה שלוש שעות
וגם חלה ירידה במשקל שלי ,חמש קילו בלי באמת סיבה
אנונימית
אצלי ההפך אני כמעט לא ישן כולה שעה שעתיים בלילה
באותו הנושא: