23 תשובות
תעשי בדיקת דם.
אני גם עשיתי לפני כמה ימים ומסתבר שאני אנמית
אני גם עשיתי לפני כמה ימים ומסתבר שאני אנמית
לישון 12 שעות זה בסדר! הכל עניין של הרגל
תלווי לי קצת אני ישן רק 4-5
וכדאי ללכת למעבדת שינה
וכדאי ללכת למעבדת שינה
אנונימי
כמו שהראשונה אמרה,תעשי בדיקת דם.
הלוואי עליי
אני ישנה איזה שלוש שעות בלילה אם לא פחות
אני ישנה איזה שלוש שעות בלילה אם לא פחות
מה זה אנמית?
אנונימית
אולי יש לך מחסור בברזל תעשי בדיקת דם
זה לא נורמלי לישון 12 שעות. זה לא בריא. רק עד 10 שעות.
כמו שהחבר'ה אמרו תעשי בדיקות דם
תלכי לרופאת משפחה שתשלח אותך לבדיקות מתאימות
יתכן ואת הולכת לישון מאוחר מדי
יתכן ואיכות השינה שלך לא טובה
יענו:את לא ישנה טוב ויש לך גם המון הסחות דעת ומחשבות שצצות
אגב, יש מוצר 'ביו דרים' של חברת אלטמן לשינה חלקה
יכול להיות קשור לדברים שאת חווה וכו ברמה רגשית
לעתים גם מתקשר לקשיים בנשימה שמביאים לעייפות ועוד
יקרה בהצלחה+בריאות
תלכי לרופאת משפחה שתשלח אותך לבדיקות מתאימות
יתכן ואת הולכת לישון מאוחר מדי
יתכן ואיכות השינה שלך לא טובה
יענו:את לא ישנה טוב ויש לך גם המון הסחות דעת ומחשבות שצצות
אגב, יש מוצר 'ביו דרים' של חברת אלטמן לשינה חלקה
יכול להיות קשור לדברים שאת חווה וכו ברמה רגשית
לעתים גם מתקשר לקשיים בנשימה שמביאים לעייפות ועוד
יקרה בהצלחה+בריאות
אמורים לישון 12 שעות
למה עושים מינוסים לתשובות שאומרות לעשות בדיקות דם? זה נכון מאוד. לאנמים יש הרבה עייפות וזה יכול להיות קשור אליה.
אנונימית
מה רגע גם אני ישנה הרבה, אני מסוגלת לישון עד 15 שעות (זה מלא אני יודעת)
לפי דעתי פשוט תתרגלי לישון פחות שעות
לפי דעתי פשוט תתרגלי לישון פחות שעות
כיף לך הלוואי עלי 7 שעות אני ישנה אולי אולי 3
תנסי לעשות בדיקת דם
אולי חסר לך וויטמין כלשהו או שזה ברזל
אולי גם שכחת איך זה לקום בבוקר אז תשימי לך שעון מעורר, גם זה עוזר
אולי חסר לך וויטמין כלשהו או שזה ברזל
אולי גם שכחת איך זה לקום בבוקר אז תשימי לך שעון מעורר, גם זה עוזר
זה לא בריא, שימי לעצמך שעון מעורר. לוקח קצת זמן להתרגל ללישון פחות שעות. אולי יש לך אנמיה תבדקי את זה.
לפעמים אני גם ישן הרבה כשאני משועמם או במיטה הרבה
אם זה לא זה אז תעשי בדיקת דם
אם זה לא זה אז תעשי בדיקת דם
ואוו תודה על המינוסים❤ רק אמרתי שזה עניין של הרגל אני תמיד הלכתי לישון ב9 כרגע כבר ב12 ובשעות מאוחרות ניסית להיתרגל כי אז התעוררתי בלילה זה לא היה מכוונה אעה
לישון 12 שעות זה לא בריא בגלל זה קיבלת מינוסים
אני ישן 40 שעות כל יום
מי שרואה טו סט ויולין מבין
מי שרואה טו סט ויולין מבין
בדיקת דם, ותפסיקי להיות עצלנית, שבע שעות זה סבבה.
זה המון אבל זה קצת לא בסדר אבל תתנחמי בעובדה הזאת שאני ישנה 16 שעות משום מה
אי אפשר להתרגל לישון פחות זה פשוט מעייפות מטורפת
אי אפשר להתרגל לישון פחות זה פשוט מעייפות מטורפת
מישהו מחק לי את התשובה שלי כי אין לפצל תשובות, אבח לא התכוונתע לזה ככה!!!!! אמרתי שזה ענין של הרגל שאני הייתי הולכת לישון ב9 והייתי מנסה חהישאר ערה עד מאוחר נגיד 10 אחר כך יותר כי הייתי תמיד מתעוררת בלילה ותודה על המינוסים זה לא הייתי כוונה רעה
שואל השאלה:
אני באמת אלך לעשות בדיקת דם.. זה נשמע די רציני כזה, אני לא חושבת שזה עניין של הרגל כי זה לא שאני רגילה לישון 12 שעות..
אני באמת אלך לעשות בדיקת דם.. זה נשמע די רציני כזה, אני לא חושבת שזה עניין של הרגל כי זה לא שאני רגילה לישון 12 שעות..
אנונימית
באותו הנושא: