6 תשובות
כן
כן, רמת העייפות נקבעת גם לפי מחזורי השינה
אם את קמה באמצע מחזור שינה ולא מסיימת אותו את תרגישי עייפה יותר גם אם ישנת 20 שעות
כן יכול להיות מחסור בויטמינים
כן מחסור בויטמינים אולי
כן, גם אני ככה.