25 תשובות
נוראי
אחלה
אני בבידוד בבית בגלל הבית ספר
לא הלכתי היום לבית ספר;)
סעמק בדיוק עפתי
משעמם רצח
לא משהו
לא הלכתי
אני מצוננת
בסדר, למדתי פעם ראשונה 2 מקצועות והמורים היו ממש נחמדים אז זה מעולה. אבל חברות שלי החליטו להתנדב ולנדב אותי גם לנקות את הכיתה אחרי הבית ספר מה שהוביל לזה שהגעתי הביתה רק ב17:30:/.
אני בבידוד
הלפ
אז קיצר זה קרה בגלל הבית ספר
אז נחשיב את זה
והיה חרא
שואל השאלה:
למה נוראי?
ותרגישו טוב כל החולים

אני עליתי לתיכון ואני מוגעלת
אנונימית
לא היה..
הגעתי למדתי שעה בקושי כי לא תלמידים אז חזרתי אחרי חצי שעה
בסדר
לקחו אותי באמצע היום בגלל שלאח שלי שאיתי בבית ספר היה חולה קורונה בכיתה
משעמם כלכך
היה צום אז לא היה ביהס..
הייתי לבד בהפסקה..:/
היה נורא, מנסה להתחבר לאנשים בכל זאת למרות שקשה
אנונימית
אוף את האמת שמבאס ערבבו כיתות אז אני עכשיו צריכה להכיר בנות חדשות וזה די כיף כי השתלבתי ממש אבל אני מתגעגעת לחברות האחרות ואנחנו עכשיו לא כלכך מדברות כי כך אחת עסוקה בכיתה שלה..
^^ כל הכבוד לך :)
האמת שממש סבבה
שואל השאלה:
מצטערת שהיית לבד בהפסקה :(
האמת שגם אני מנסה לדבר עם ילדים מהכיתה שלי ולא מצליחה להשתלב כל כך אבל מאמינה שיהיה סבבה
אנונימית
חברה שלי לא הגיעה:(
הברזתי