7 תשובות
וואלה עבר גרוע תודה על השאלה
אני בסדר וואלה היה יום טיל
יום חרא כמו כל יום אבל מתרגלים
יום ממש טוב האמת יצאתי ב7 להתנדבות חקלאית, חזרתי הביתה באיזה 6
ועכשיו יוצאת לחברים
ועכשיו יוצאת לחברים
אני סבבה, אני עכשיו סיימתי לעשות את השיעורים לאחותי הקטנה חח, אני ואחיות שלי עושות מסיבות פיג'מות מגניבה כזאתי, וממש שמחה ששאלת לשלומנו, למרות שאת לא באמת מכירה אותנו, זה מאוד יפה ואכפתי מצדך, גם אם את משועממת חח
היה לי יום לא כל כך טוב אבל עכשיו פתחו קבוצה לקורס במדא ואני שם ואני מאושרת עכשיו
בסדר.
עשיתי חתיכת פאדיחה.
הודיעו לפניי כמה ימים על מתכונת פרונטלית (פנים מול פנים) במתמטיקה, שתתקיים בשעה 9 ב27.1.
אתמול היה שיעור מתמטיקה בזום, נכנסתי ויצאתי, סתם בשביל להראות נוכחות.
מסתבר שהודיעו שהמתכונת הפכה להיות בייתית.
לי המצב הסתבר-
כשהייתי היום
ב9
בבית הספר
כשהוא ריק.
ואז עשיתי מבחן בזום עם נייר על דשא.
כיף.
הוצאתי מאה אם זה משנה.
הרי סוף טוב, הכל טוב.
עשיתי חתיכת פאדיחה.
הודיעו לפניי כמה ימים על מתכונת פרונטלית (פנים מול פנים) במתמטיקה, שתתקיים בשעה 9 ב27.1.
אתמול היה שיעור מתמטיקה בזום, נכנסתי ויצאתי, סתם בשביל להראות נוכחות.
מסתבר שהודיעו שהמתכונת הפכה להיות בייתית.
לי המצב הסתבר-
כשהייתי היום
ב9
בבית הספר
כשהוא ריק.
ואז עשיתי מבחן בזום עם נייר על דשא.
כיף.
הוצאתי מאה אם זה משנה.
הרי סוף טוב, הכל טוב.
באותו הנושא: