התחברות
הרשמה
איך היה לכם בבית ספר? תשתפו
1 בספטמבר 2020, 15:20
חופש
בית
ספרים
חינוך
תיכון
3 תשובות
לא הלכתיי וכנראה שגם לא אלך בחודש הקרוב
:)
די נחמד, עשינו היכרות
P
Pretzel logic
לא הלכתי
אני והחיסורים זה סיפור
ד
דובון אכפת לי;)
באותו הנושא:
קרה לכם משהו טוב היום? תשתפו ❤
היתה לכם פעם פאדיחה מביכה בבית ספר שאם הייתם יכולים הייתם מוחקים מהזיכרון? תשתפו מה קרה
דווקא היום שנראתי נורא בבית ספר, הקראש ראה אותי. חחח גם לכן זה קורה? תשתפו
עשיתם פעם שינוי בחיים או בכלל ועשה לכם טוב?תשתפו
זה קרה פה למישהו? תשתפו בבקשה ותפרטו..
היתה לכם פעם פאדיחה ממש מביכה בבית ספר? תשתפו מה היה באיזו כיתה ואיך התמודדתם אחרי זה
תפרקו....תשתפו זה הזמן
תפרקו תשתפו
תשתפו פאדיחות מביכות/מצחיקות שקרו לכם או לחברים בכיתה באוטובוס או בנסיעות ארוכות
אני לא יודעת למה אבל אם אתם מרגישים כמוני אשמח אם תשתפו
תשתפו פאדיחות מביכות שקרו לכם בכיתה ביסודי..