3 תשובות
הכנתי פיצה פטריות
שואל השאלה:
יפהה
אני הכנתי פניינק בננה בבוקר
כל היום תשחצים ותשבצים ..
שתיתי אקסל כמעט קפוא עם שוקולד בצד (זה וואו.)
בכיתי אחרי שאמא שלי הטיפה לי על זה שאני לא לומדת
התעצבנתי על המורה הטיפשה שלי
והייתי בסטיפס בוואטסאפ ובאינסטגרם.
בעיקרון זהו.