5 תשובות
זה נכון אני גם מאוד רוצה לתקופות האלו אלוי והיתי חוזרת אחורה לתיכון
מהמקומות הכי נמוכים תמיד עולים למעלה, זה יהיה יותר טוב. כל מי שאומר את זה ככה מרגיש, אבל את לא חייבת להרגיש ככה. אלו החיים שלך, תעשי מה שאת אוהבת, תהיי מי שאת רוצה, אל תקשיבי ואל "תכריחי" את עצמך להרגיש מה שהם מרגישים
אנונימית
אני לא יודע אם אלו השנים הכי יפות, אבל הן בהחלט קצת יותר קלות, יש על אנשים פחות לחץ כי התפקיד של תלמיד זה רק לספוג חומר ולעבור מבחנים.
אני בספק שדברים כמו להיות עם משפחה אוהבת וילדים זה לא זכרון יפה.
אני בספק שדברים כמו להיות עם משפחה אוהבת וילדים זה לא זכרון יפה.
אנונימי
זה לא נכון, יש אנשים שטוב להם בתיכון ויש אנשים שזה מזעזע בשבילם, אני טכנית סיימתי יב שנה שעברה אבל לא הלכתי לבית ספר מאז אמצא יא ורק כשלא הייתי בבית ספר הייתי באמת שמחה
מה יפה בשנים האלה רק היום עליתי לכיתה י' וכבר נמאס לי
באותו הנושא: