4 תשובות
מי אמר שתיכון זה כיפ?
שיקר לך
שיקר לך
חחח בגרויות זה רק כמה חודשים
כל השאר אני הייתי פשוט בבית
תענוג אחד גדול
גם היסודי את חושבת שלימודים חשוב אז את לחוצה על זה אבל בתיכון את מבינה בתכלס כמה זה חרטא ומרשה לעצמך לשחרר אז זה נותן תחושה יותר טובה
כל השאר אני הייתי פשוט בבית
תענוג אחד גדול
גם היסודי את חושבת שלימודים חשוב אז את לחוצה על זה אבל בתיכון את מבינה בתכלס כמה זה חרטא ומרשה לעצמך לשחרר אז זה נותן תחושה יותר טובה
שואל השאלה:
עדיף צבא לא?
עדיף צבא לא?
אנונימית
הבגרויות לא כפיות
כל השאר מסביב ממש כיף
כל השאר מסביב ממש כיף
באותו הנושא: