התחברות
הרשמה
מה יותר טוב? לנצל את כולם ולחשוב רק על עצמי או להיות נחמדה לכולם ולתת לכולם לנצל אותי?
8 ביוני 2021, 21:11
העולם
ניצול
3 תשובות
לנצל את כולם
Y
Yulli
לא זה ולא זה
י
ילדה קומפקטית.
שום דבר.
י
ילדה רנדומלית:)
באותו הנושא:
אתם חושבים שמתישהו בעתיד נוכל לנצל יותר אחוזים מהמוח שלנו?
יש הסגר של חודש ואפילו יותר, לנצל את זה לגלואו אפ?
איך לנצל את הזמן עם עצמי?
מה יותר חשוב, ביטחון עצמי או מודעות עצמית?
שאומרים שאופי חשוב הכוונה לביטחון עצמי ולזרוק על כולם?
אני בן אדם טוב, יותר מידי טוב ותמים, אני נותנת לכולם יחס טוב, חם, סומכת יותר מידי על אנשים, ואפשר לנצל ולפגוע בי בקלות, איך להשתנות?
כל הכיתה שלי חושבת שאני ילדה הזויה חסרת מודעות עצמית:) לנצל את זה ?
איך להפסיק להשוות את עצמי לאחרים ולחשוב שכולם כותבים טוב יותר ממני?
אני מרגישה שממש איבדתי את עצמי...פעם הייתי ממש כיפית ואחת כזאת שלא יכולים לנצל אותה
מה יותר חשוב לדעתכם, מודעות עצמית או ביטחון עצמי?
אני טוב במחשבים והכול והרבה אומרים לי לנצל את זה במה אני יכול לנצל את זה?