5 תשובות
לכי לתזונאית, זה באמת יעזור לך להבין קצת על כל הנושא (:
דבר ראשון, אם את חושבת שיש לך הפרעת אכילה הדבר החשוב ביותר לעשות זה לשתף את זה עם ההורים שלך ולהשיג פסיכולוג/ית כי הבריאות הנפשית שלך היא מעל הכל!
דבר שני, אני אמנם לא יודעת מה המשקל של או איך את נראית אבל שיהיה לך ברור שזה לא כזה משנה, אנשים טובים באים בכל הצורות והגדלים וכל אדם הגיוני ושפןי יאהב אותך בין אם את רזה ובין אם לא
לפעמים זה קל להקשיב לאנשים שיורדים על המשקל של אנשים אחרים אבל חשוב שתזכרי שהאנשים האלו הם השטחיים ובהם יש בעיה
משקל ויופי זה לא הכל, מה שחשוב זה איך שבנאדם מתנהג
אנונימית
היי,
קודם כל אל תלחצי, על תעמיסי על המוח שלך.
יכול להיות שזו אכילה רגשית, אוכלים גם לא שרעבים, אם זה זה, זה בסדר, יש הרבה כאלו, גם לי יש אכילה ריגשית, ויכול להיות שבנוסף את מרגישה חוסר ביטחון, לדעתי הדבר הראשון שכדאי לך לעשות זה למצוא משהו שאת אוהבת ולהתמקד בו זה יכול להיןת ציור, משחק, שירה או משהו אחר, תבני לעצמך את הביטחון ואת יכולה גם ללכת לתזונתאית
תספרי להורים ותלכו לטיפול. אל תעשי את הטעויות שאני עשיתי, זה רק מביא את התוצאה ההפוכה. ממליצה לך בחום ללכת לתזונאי/ת מוסמך ולהתחיל איתו תהליך. התפקיד של תזונאי הוא להקנות לך הרגלים ומערכת יחסים טובה עם אוכל, הוא יכוון אותך ויתמוך בך. חוץ מזה, תנסי לחשוב על שלושה אנשים שאת אוהבת ומה את אוהבת בהם? האם אחד מהדברים היה מידה במכנסיים? צורה של הגוף? משקל? כנראה שלא. תעשי הפרדה בין המשקל שלך, לבין ההרגשה הפנימית והתחושות שלך כלפי עצמך. אם את מעוניינת להתחיל תהליך ירידה במשקל, מוטב שתעשי אותו ממקום טוב ושלם. את תמיד מוזמנת לפנות אליי בפרטי, בהצלחה
דבר ראשון לבקש טיפול אם את חושבת שיש לך הפרעת אכילה דבר שניה להתחיל לעבוד על עצמך ולקבל את עצמך גם בעודף משקל ולא משנה כמה זה לא מה שקובע מי את ומה את זה מספר והוא לא אומר עלייך שום דבר
אני מבינה אותך ואני במצב בערך כמו שלך
אבל טיפול עזרה נפשית במיוחד תעזור לך