אוקי אז אני לא יודעת מה קורה לי אבל אני סבבה עם הגוף שלי לא מתה על עצמי ולא חסרת ביטחון אבל בזמן האחרון אני חסרת ביטחון עם עצמי כשאני ליד בנים.. חברה עזרה לי לאהוב את עצמי עם גופיות שזה משהו שלא לבשתי כל החיים שלי וליד חברות שלי אין לי בעיה אבל ליד בנים אני מרגישה ממש חסרת ביטחון.. אני גם לא הבן אדם הכי רזה אני לא רזה ולא שמנה.. אני לא יודעת מה הקטע שלי אני כל הזמן אומרת טוב היום אני אלבש גופייה ואז ברגע האחרון מחליפה לחולצה אחרת.. יש לכם אולי טיפים מה לעשות?