20 תשובות
אין כמו חוסר טאקט
הגיוני שזה הכעיס אני אישית כנראה הייתי נשאר בסימן שאלה
אמאלה איזה גזעני, תעיפי אותו ומהר
שואל השאלה:
אבל זה לא פוגע מי אמר. זה מוזר
מה אני אמורה לענות עכשיו? "כן גם אני אוהבת תה עם חלב"???
אנונימית
בתור אתיופית אני לא מבינה למה להיפגע מכל דבר
חוסר טאקט יש לו
אבל מפה ועד לרשום על זה שאלה בסטיפס..?
אנונימית
שואל השאלה:
רוצה חוות דעת. מה הבעיה בזה? בשביל זה האתר.
אנונימית
כי הוא סתם מטומטם שכנראה אלו לא השעות שלו, עזבי סתם חוסר טאקט
אנונימית על הרבה פחות מזה רושמים פה שאלות בסטיפס
ליאם את עוכבת אחרי?
מתנצל בן לא יודע למה חשבתי שזה בת אולי התבלבלתי עם ההיא ממקודם
לא הבנתי מה הקשר חחח
אנונימית
חחח חלק לא יודעים מה זה בכלל
(אני יודע כן)
איזה דפוקים גם כשהיה האח הגדול שנה שעברה מישהו אמר לי שהוא אוהב את תקווה כאילו מה הקשר מה
חשבתי התכוונת לקפה שחור חזק דה פאק
מה הבעיה הומור
אנונימי
הוא צחק אל תכעסי
אנונימי
זה הומור
אבל אם זה מעצבן אותך פשוט תתעלמי יש משפט כזה ניתעלם וזה יעלם תעשי את זה ויאללה שיקפוץ לך
סתם שתדעי אמאלה איזה כיף לך חלום חיי להיות אתיופית או שלפחות בת הזוג שלי תהיה
בקיצור אל תקחי ללב יותר מידי מה חעשות לא כולם זכו לטאקט
גאמני לא זכיתי לטאקט אבל אני יודעת לשמור דברים בבטן ולא להגיד כל דבר שעולה לי לראש
חחח איזה הזוי
ככה זה כאן
אומרים אתיופיה ישר עולה להם אנשים שחורים כמו הלילה
למרות שאתיופים הם בצבע חום חלק בהיר וחלק כהה הצבע השחור לא נפוץ
אנונימית
ירגשי זה בצחוק
אנונימי