7 תשובות
לא, יהיה לך ממש כיף
שום דבר בעולם הזה הוא לא פדיחה, זה רק אתם והמחשבות שלכם וכמה שאכפת לכם מדעות של אחרים הופכים אותו לאחד כזה
לא. יש הרבה שהולכים לים לבד. פשוט להירגע את והגלים.
לא! תעשה מה שכיף לך!
ממש לא ואי איך בא לי
שואל השאלה:
תבואי איתי חח מתביישת לבד
תבואי איתי חח מתביישת לבד
אנונימית
חחח בואי
באותו הנושא: