6 תשובות
לא
לא פדיחה
לא פדיחה אבל זה לא הכי כיף
לא זה פדיחה
אנונימית
לא. הכי כיף. אם זה באמת לבד אז גם לא צריך להביא בגד ים או להרטיב בגדים.
באותו הנושא: