16 תשובות
נכוןן מאודד ;)
שואל השאלה:
אז למה זה מרגיש לי כאילו זה לא בסדר כאילו משהו מקולקל בי? ואני מנסה לשכנע את עצמי שהכל טוב כאילו יש עוד מלא אנשים כמוני ולחפש חברים זה ממש סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה מקולקלת. שמשהו לא בסדר בי כי עד עכשיו אין לי מלא מלא חברים
אנונימית
שואל השאלה:
איך למצוא חברים? אני בת 19 ואני לפני גיוס
אנונימית
אולי תמצאי חברים בצבא
שואל השאלה:
וכאילו יכול להיות שאני מאבדת פורפורציות אבל פשוט רבתי עם החברה הכי טובה שלי וזה מרגיש לי עכשיו כאילו אין לי חברים... למרות שכשאני חושבת על זה אם זה מה שריב עם החברה שלי גורם לי להרגיש כנראה אני צריכה למצוא עוד חברים מלבדה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם לא אמצא חברים בצבא?
אנונימית
אני בטוח שתמצאי אם תנסי ;)
שואל השאלה:
אבל אני רוצה חברים לעכשיו, יש לי עוד זמם לפני הגיוס
אנונימית
שואל השאלה:
חחח איזה מקומות כאלה יש
אנונימית
נכון 3>
זה ממש לא בושה.
אפשר להכיר אנשים בכל מקום ולהתחבר אליהם.
זה שיש לאדם קצת חברים לא אומר כלום עליו