9 תשובות
כע, אבל לחפש טוב טוב
לא, זה לא אתר היכרויות
לדעתי לא אבל אולי לאנשים אחרים זה מתאים
אפשר לנסות אבל לא חושבת
לא
לא חושבת שזה מקום טוב
הכל פה זה אנונימים אבל אפשר לפתח שיחה ולעבור לאניסטה או לסנאפ או משהו
nah
אם תגיע מתוך מקום של להכיר בת זוג - זה יבלוט ובד"כ פחות יעבוד.
אם תגיע מתוך מקום של להכיר חברים חדשים, ומתוך זה אם תצא בת זוג זה יהיה נחמד- הגישה שלך תהיה הרבה יותר קלילה וטובה. זה ימשוך יותר את הצד השני.