6 תשובות
לא הייתי נרתע ממך, כיוון שגם אני כזה.
ממש לא
לא, לא בושה
אבל זה קשה להיות לבד, מנסיון
תנסי לתת לאנשים צ'אנס נוסף, תשתחררי ותהיי יותר פתוחה
אין מצב שמכל הבית ספר אין בן אדם אחד שאת יכולה להתחבר אליו
אבל זה קשה להיות לבד, מנסיון
תנסי לתת לאנשים צ'אנס נוסף, תשתחררי ותהיי יותר פתוחה
אין מצב שמכל הבית ספר אין בן אדם אחד שאת יכולה להתחבר אליו
לא הייתי נרתע, גם לי יש בעיות חברתיות וגם לי אין חברים וזה מצוי
למען האמת,אם הייתי רואה שאת בלי חברים אבל את הולכת עם ביטחון הייתי אומר לך שאת בדיוק כמוני ואני מצדיק אותך,עדיף להיות לבד לפעמים כי לפעמים לא אנחנו אלא שבוחרים באיזה אוכלוסייה אנחנו נהיה
אנונימי
אני ממש לא ארתה ממך, אני לא יודע מה הסיבות שלך לכך אבל אני מאובחן עם חרדה חברתית ובגלל זה לרוב כשאני מגיע למקומות חדשים או מכיר אנשים חדשים אז קשה לי באמת להכיר אותם כי אם לא יפתחו שיחה איתי אין סיכוי שאני יפתח שיחה והרבה חושבים שזה בגלל שאני סנוב או משהו אבל זה פשוט מלחיץ ומפחיד אותי כל כך וגם הרבה פעמים כשאני יהיה בשיחה עם משהו לא משנה כמה אני ינסה להיות נחמד זה או יהיה מוזר מאוד או שאני ישמע תוקפני מאוד. לסיכום זאת לא בושה להיות בלי חברים וזה ממש לא משהו שאני לפחות הייתי שופט משהו עליו
באותו הנושא: