תשובה אחת
את האמת. אי אפשר.. לא משנה מה יגידו זה יהיה מאוד מאוד קשה! הדבר היחידי שאתה יכול לעשות זה פשוט להמשיך הלאה.... זה יהיה מאוד מאוד קשה אבל זה כבר קרה.. ותדע שהיא בגן עדן רואה אותך ולא רוצה שתבכה עלייה והיא/הוא רוצים שתהיה שמח תמיד :)