6 תשובות
תלכי שנייה לצל אף אחד לא ידפוק תדברים
שואל השאלה:
אני בצל אבל אני עדיין מנסה לעצור את ההתקף ואני מרגיש ממש חרא וקשה לי לנשום רצח
אני בצל אבל אני עדיין מנסה לעצור את ההתקף ואני מרגיש ממש חרא וקשה לי לנשום רצח
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה^ אני אלך לקנות מים יש כאן מלא חנויות
תודה רבה^ אני אלך לקנות מים יש כאן מלא חנויות
אנונימית
היי הכל בסדר. תנשום עמוק תשתה מים ותשמע מוזיקה. ואחרי שהן יחזרו תגיד שאתה לא מרגיש טוב ותלך הבייתה זה יהיה קל יותר
תעדכן אותנו שותף
שואל השאלה:
הן עכשיו מגיעות, אני אלך לקנות מים, ואני אבקש מהן לנוח בצל
הן עכשיו מגיעות, אני אלך לקנות מים, ואני אבקש מהן לנוח בצל
אנונימית
באותו הנושא: