14 תשובות
לא יודעת זה משעמם
שואל השאלה:
ומה את חושבת עליהם?
מאוד צעקניים אני שונאת לראות את התוכנית הזאת
סתם אהבלים שפשוט מזרימים להם כסף בשביל שיצעקו ויעשו רעש
אני לא רואה את זה אין לי כל כך דעה
לא סובלת אותם די זה מעיר ומציק ואין סיבה לכל זה. צריך להפסיק את התוכנית.
שואל השאלה:
הם נראים זוג סרוטים
גם אם תיקח שני הומלסים מהתחנה המרכזית בתל אביב שכל הדם שלהם מפוצץ בהרואין אתה תקבל תוכנית ראיונות איכותית יותר מהתוכנית שלהם.
שואל השאלה:
^חח אשכרה הרגת אותי
שואל השאלה:
אז איך זה שהם כאלה פופולארים? התוכנית שלהם אחת הכי מאוזנות, מזה אומר עלינו?
מעדיפה גלית ואילנית
הם אוהבים לצעוק
הם מזמינים אנשים לראיון אבל לא נותנים להם לדבר
קצת מצחיק אבל גם קצת עצוב
שואל השאלה:
הם ממש רעים