9 תשובות
תוכנית גועל נפש
הלוואי שברקו ימונה למאמן הנבחרת והם יקחו הפסקה עם הצעקות של אופירה
הלוואי שברקו ימונה למאמן הנבחרת והם יקחו הפסקה עם הצעקות של אופירה
ברברים, לא מבין איך אנשים הולכים לתכנית להם עדיין
הם קורעים מצחוק. הם לוקחים את עצמם ברצינות ולא יודעים שהם בדיחה.
מזמינים אורחים ולא נותנים להם לדבר. פשוט מביכים
שואל השאלה:
למה ברברים?
אני לא מבין תקטע, אומרים תמיד שצריך תוכניות שאומרים תאמת ויש את זה ואז אנשים מתייפיפים
למה ברברים?
אני לא מבין תקטע, אומרים תמיד שצריך תוכניות שאומרים תאמת ויש את זה ואז אנשים מתייפיפים
אנונימי
מעדיף שלא לחשוב
הם לא אומרים את האמת, אופירה מתעקשת להוציא רכילות ומוציאה מילים מהפה של האורחים וברקוביץ לא מפסיק לצעוק על כולם בלי קשר לכלום
גועל נפש
התכנית הזאת זאת ההוכחה הגמורה לכך שבימינו הטמטום חוגג ומשגשג...
אנונימית
באותו הנושא: