67 תשובות
לא
לדעתי כן, מעולם לא היה להם מקום במסך, מראיינים את אמיר חצרוני, צועקים כמו ילדים, חבל שנותנים להם במה בכלל.
ממש לא
לדעתי כן הם מראים רק שמאלנים זה לא יפה וגם אופירה צוחקת כמו בהמה ואי אפשר לראות את התוכנית ככה אני רצינית
את בטח ימנית.
אני חושב שלא, אומנם אני לא חושב שהדרך בה שניהם מדברים לא מתאימה אבל הדעות שלהם מוצדקות לגמרי
אני חושב שלא, אומנם אני לא חושב שהדרך בה שניהם מדברים לא מתאימה אבל הדעות שלהם מוצדקות לגמרי
כן. היא חולת נפש.
מי?
^^אופירה
שואל השאלה:
הדעות שלהם לא מצודקות הם מעליבים ופוסלים! הם שתי בהמות!
הדעות שלהם לא מצודקות הם מעליבים ופוסלים! הם שתי בהמות!
אנונימית
היא לא חולת נפש היא פשוט מדברת בצורה מטומטמת אבל הדעות שלהם לגיטימיות לגמרי.
בטח אתם ימנים אז אתם חושבים ככה כי הם קוטלים את כל חברי הכנסת והשרים הימנים.
בטח אתם ימנים אז אתם חושבים ככה כי הם קוטלים את כל חברי הכנסת והשרים הימנים.
^^ברור שהדעה שלהם לגיטימית אבל הם מביאים רק חברי כנסת ואנשים שמאלנים הם לא מציגים גם ימנים בתוכנית שלהם הם נותנים רק לשמאלנים כדי שהם ילכלכו על ביבי ואם הם מביאים ימנים זה רק בשביל ללכלך על ביבי
גברת גיטרה
זה ממש לא נכון, על עצם העובדה שהם בכלל ראיינו את אמיר חצרוני הייתי מוריד להם את התוכנית וחוץ מיזה הם ממש לא קוטלים אף אחד חוץ מאת עצמך, אני לומד במגמת תקשורת והראו לנו את התוכנית שלהם כדוגמה לפעמים בהם שני המראיינים פשוט מטומטמים לגמרי. תסתכלי על התוכניות שלהם הם זוג נעלי בית.
זה ממש לא נכון, על עצם העובדה שהם בכלל ראיינו את אמיר חצרוני הייתי מוריד להם את התוכנית וחוץ מיזה הם ממש לא קוטלים אף אחד חוץ מאת עצמך, אני לומד במגמת תקשורת והראו לנו את התוכנית שלהם כדוגמה לפעמים בהם שני המראיינים פשוט מטומטמים לגמרי. תסתכלי על התוכניות שלהם הם זוג נעלי בית.
כן. למי יש כוח בשבת בבוקר לשמוע צרחות
לא.
כן. הם רק צועקים ומנסים לעורר מחלוקות בכוח
כן.
לא יודעת איזו מדיניות יש לגבי הורדה מהמסך אבל אם את היהודים באים מורידים צריך להוריד גם אותם
אנונימית
שואל השאלה,
אז לדעתך צריך להוריד את התוכנית כי הדעות שלהם לא מוצדקות? זו מדינה דמוקרטית. אם לא בא לך, פשוט אל תצפה בתוכנית הזו
אז לדעתך צריך להוריד את התוכנית כי הדעות שלהם לא מוצדקות? זו מדינה דמוקרטית. אם לא בא לך, פשוט אל תצפה בתוכנית הזו
שואלת השאלה*, סליחה
כן כן וכן
שואל השאלה:
מונוסודיום, הדעות שלהם לא מוצדקות כי הם מעליבים ופוסלים את האחר מהם!!! הם לא אומרים את דעתם בצורה מכבדת ! הם מנחים תכנית והם מפלים לרעה מרואיינים.זה לא אמור להיות ככה.
מונוסודיום, הדעות שלהם לא מוצדקות כי הם מעליבים ופוסלים את האחר מהם!!! הם לא אומרים את דעתם בצורה מכבדת ! הם מנחים תכנית והם מפלים לרעה מרואיינים.זה לא אמור להיות ככה.
אנונימית
וואו כןן!
כמה שיותר מהר
הם לא יודעים לראיין כמו בני אדם רק צועקים כמו בהמות
כמה שיותר מהר
הם לא יודעים לראיין כמו בני אדם רק צועקים כמו בהמות
הם לא מראיינים את אמיר חצרוני כי הם מסכימים עם הדעות שלו זה פשוט מביא רייטינג
אנונימית
שואלת השאלה חושבת שצריך להוריד את זה כי הם הפכו את עצמם לבדיחה למי אכפת מהדעות שלהם הם לא יודעים איך לנהל שיחה נורמלית בלי לצעוק
אנונימית
אם זה אני מסכים דווקא^
אבל למה להוריד אחלה תוכנית לשישי זה מצחיק
אבל למה להוריד אחלה תוכנית לשישי זה מצחיק
לא דיברתי על התגובה שמעליי אלה לתגובה האחרונה של שואלת השאלה
אם עוזבים בצד את התוכנית, מה בדיוק הדעה של ברקוביץ?
הוא נגד ערבים, נגד שמאלנים, נגד ימיניים, נגד מרכז, נגד גנץ, נגד ביבי.
אף פעם לא אהבתי את התוכנית הזו, בצד של מי הוא?
נראה לי, הוא אוהב רק עצמו.
הוא נגד ערבים, נגד שמאלנים, נגד ימיניים, נגד מרכז, נגד גנץ, נגד ביבי.
אף פעם לא אהבתי את התוכנית הזו, בצד של מי הוא?
נראה לי, הוא אוהב רק עצמו.
אנונימי
זה שהם צועקים אחד על השני לא נותן לגיטימציה לאנשים להוריד את זה מהמסך
אנחנו במדינה דמוקרטית אני לא מבין למה שיעשו דבר כזה
אנחנו במדינה דמוקרטית אני לא מבין למה שיעשו דבר כזה
אנונימי
הוא יורד על כל אחד כי ככה זה בתוכנית חדשות, אתה צריך להראות את הצד הרע של הבנאדם ולא רק את הצד הטוב
הוא יורד על כל אחד כי ככה זה בתוכנית חדשות, אתה צריך להראות את הצד הרע של הבנאדם ולא רק את הצד הטוב
זה מצחיק שהם צורחים על כולם שם אבל כשבאים זוג הומואים הם מחייכים ומדברים יפה. תוכנית מצחיקה אבל
אנונימי
כמה שיותר מהר.
כן , כמה אופירה צועקת ה' הישמור הם תמיד חייבים להראות גם שמאלנים מה הקטע שלהם
שִׁירָה
לא ידעתי שמירי רקב שמאלנית
לא ידעתי שמירי רקב שמאלנית
לא
לא
אומרת כימנית: יש להם קטעים ממש טובים בתוכנית. הם כן מבינים קצת בפוליטיקה אבל מאז ומתמיד ברקוביץ התנהג גרוע לאנשים שהוא לא מסכים עם דעות שלהם. לדעתי, שישאירו את אופירה ויעיפו את ברקו לקיביני מיני
כן
כן, הם לא באמת באים לראיין, אלא לתקוף ולהתלהם, כלומר להתנהג בצורה שפלה מאוד.
כן עזבו רגע ימנים שמאלנים הם איבדו את זה לגמרי הם רק מסיטים מלכלכים על כולם כל מי שלא בא להם טוב תשימו לב איך זה נראה מהצד בלי הדעות שלהם הצורה שהם מנסים להעביר מסרים זה פשוט לא עובד ככה, פעם הם היו מארחים אחרים במטרה להינות לראיין אותם זה הפך לפאקינג תכנית בואו נלכלך על הפוליטיקה הכושלת שלנו כמובן שיש דעות ודמוקרטיה אבל בואו לא ככה מנהלים תכנית הם אפילוו לא נותנים לאורחים לדבר זה מביך כבר
ממש לא.
בושה מה שהולך במדינה הזאת איזו סתימת פיות. קודם כל היהודים באים הייתה תכנית אתאיסטית ורצו להוריד אותה. עכשיו אופירה וברקוביץ' תוכנית עם דעות שונות ומסויימות רוצים להוריד גם אותה.
אגב מירי רקב עשתה עברה פלילית ואם ברקו רוצה הוא יכול לסבך את האמ אמא שלה.
בושה מה שהולך במדינה הזאת איזו סתימת פיות. קודם כל היהודים באים הייתה תכנית אתאיסטית ורצו להוריד אותה. עכשיו אופירה וברקוביץ' תוכנית עם דעות שונות ומסויימות רוצים להוריד גם אותה.
אגב מירי רקב עשתה עברה פלילית ואם ברקו רוצה הוא יכול לסבך את האמ אמא שלה.
כן התוכנית הזאת מזעזעת באמת כיאלו כבר שום דבר לא טוב בתוכנית הזאת אולי ממש בהתחלה היה מצחיק וכיף, עכשיו זה נטו שנאה שישי בערב למה אני צריכה את כל הרוע הזה חוץ מלריב עם כולם לרכל ולעקוץ אנשים להשפיל אנשים מפורסמים כמו דניאלה אישתו של אייל גולן את אייל גולן עתמו את ביבי כל בן אדם אפשרי הם רק מלכלכים עליו.. הם לא זוכרעם שיש משפחה שלמה מאחורי המסך וזה פשוט מגעיל אותי..
אשכרה לאייל גולן יש ילדים שרואים את זה, למה היא חושבת שזה הגיוני שככה היא מדברת עליו יש משפחה שלמה מאחורנ למה מי את, בגלל שהוא לא מגיב לה היא נתפסת על זה, שתרד התוכנית הזאת, שיביאו אנשים אחרים כמו אילנית וגלית שיש להן תוכנית מושלמת וזה על אותו סגנון רק שהן יותר נעימות וואלה כיף לצפות מדברות לעניין לא משפילות והכל מתנהל אצלהן בצרחות ובריבים ובשנאה
אשכרה לאייל גולן יש ילדים שרואים את זה, למה היא חושבת שזה הגיוני שככה היא מדברת עליו יש משפחה שלמה מאחורנ למה מי את, בגלל שהוא לא מגיב לה היא נתפסת על זה, שתרד התוכנית הזאת, שיביאו אנשים אחרים כמו אילנית וגלית שיש להן תוכנית מושלמת וזה על אותו סגנון רק שהן יותר נעימות וואלה כיף לצפות מדברות לעניין לא משפילות והכל מתנהל אצלהן בצרחות ובריבים ובשנאה
מישהו בכלל רואה את התוכנית הזאת?
לא. בסך הכל זה חלק מהפרנסה שלהם והם הבינו שככל שיש עניין בתוכנית יש יותר רייטינג. אני מסכימה עם זה שלא צריך לצעוק ולהוציא את הקול על כל בן אדם שני ושיש מקום לשיח קצת יותר מכבד ושלא צריך להביא את האנשים שיותר מחצי מדינה לא סובלת אבל ככה הם מצליחים להעלות את הרייטינג של התוכנית ויש יותר צופים. שכל אחד יעשה מה שטוב לו ואם היו אנשים שלא היו רוצים להגיע לתוכנית שלהם הם היו אומרים שהם לא מעוניינים וממשיכים בחייהם
כןן, זה כבר לא קשור לדעות פוליטיות זה קשור להתנהגות שלהם, צורחים, מדברים בחוסר כבוד, לא נותנים למאוריינים להתבטא תת רמה
כן להוריד בדחיפות זה סתם בלי פואנטה הם משעממים ויש להם דעות מפגרות לא יודעת למה נתנו להם בכלל תוכנית ומי צופה בה?אממ
אנונימית
חח לא זה מצחיק רצח
^^"יש להם דעות מפגרות"
סיכום של כל האנשים שבעד להוריד את התכנית, פשוט לא מסכימים איתם מבחינה פוליטית אז רוצים להשתיק אותם.
סיכום של כל האנשים שבעד להוריד את התכנית, פשוט לא מסכימים איתם מבחינה פוליטית אז רוצים להשתיק אותם.
כןן
סוקה
סבבה שיחשבו מה שהם רוצים אבל יש דרך להגיד דברים
סבבה שיחשבו מה שהם רוצים אבל יש דרך להגיד דברים
בכלל לא. אני אוהב את התוכנית שלהם. לפעמים נחמד לראות דעות שונות של אנשים.
לא. לכל אחד מגיע שיהיה לו קול בחברה. אמנם אני לא אוהבת את התכנית ואני חודבת שאי אפשר לשמוע מילה כי הם צורחים כמו בהמות אבל הגעות שלהם נכונות
^^לא קשור לדעות, קשור לזה שהם פשוט מתנהגים כמו תינוקות בגן
כן. עזבו עכשיו ימין ושמאל, דת ודעות נוספות. התוכנית היא תת רמה לא משנה במה ובמי אתם תומכים. אופירה צועקת בכל הזדמנות שניתנת לה, ממציאה דרמות כמו בגן ילדים, מביאה אנשים מטורפים ולא נותנת לאף אחד להביע דעה לגיטימית שהיא לא מסכימה איתה, אפילו לא לשותף שלה. מסכן ברקוביץ', לשבת לידה בזמן שהיא צועקת זה בהחלט לא נראה מהצד כחוויה נעימה למרות שגם הוא מתנהג בחלק מהזמן כמו בהמה.
דעתי על אופירה וברקוביץ היא מאוד שלילית , לא רק בגלל שהם לא חובבי ביבי( שזה בסדר כל אחד ודעתו).
הקטע איתם שיש להם התנהגות ברברית ובהמתית , הם צווחים וצורחים על כל משתתף שבא לתוכנית שלהם, תוקפים ולא נותנים לו להשחיל מילה .
הם לא באמת מראיינים הם תוקפים אנשים מול הפרצוף, הקול הצעצבן שלהם קורע לי את האוזניים , הם אפעם לא יודעים לדסר בנועם או בנימוס ואפילו שהם מעבירים ביקורות הם בחיים לא יתנו הצעה חלופית ליעול .
ברקוביץ כל כך חש בגלל העבר שלו בכדורגל שאפחד לא זוכר בערך , אופירה מרימה את האף מעל כולם והקול שלה צורם כל כך .
השיח איתם מרגיש כמו ירידת אייקיו , בעיקר חוסר תרבות והתנהגות ברברית ומבישה ביחס לאורחים שלהם .
טני לא מבינה איך אנשים ממשיכים לצפות בהם עם הקול המעצבן והצווחני שלהם בעיקר בעוד שהם לא יודעים לדבר רק לצעוק כמו חולים .
בנוגע ללהוריד אותם? אני חושבת שלא צריך לממן תכנים מהמדינה בכללי אז כל עוד זה מופרט אין לי בעיה אם זה משודר אבל אם זה מקבל מימון מהמיסים שלנו , כמו כל תוכן אחר ולא ספציפי נגדם אני נגד .
הקטע איתם שיש להם התנהגות ברברית ובהמתית , הם צווחים וצורחים על כל משתתף שבא לתוכנית שלהם, תוקפים ולא נותנים לו להשחיל מילה .
הם לא באמת מראיינים הם תוקפים אנשים מול הפרצוף, הקול הצעצבן שלהם קורע לי את האוזניים , הם אפעם לא יודעים לדסר בנועם או בנימוס ואפילו שהם מעבירים ביקורות הם בחיים לא יתנו הצעה חלופית ליעול .
ברקוביץ כל כך חש בגלל העבר שלו בכדורגל שאפחד לא זוכר בערך , אופירה מרימה את האף מעל כולם והקול שלה צורם כל כך .
השיח איתם מרגיש כמו ירידת אייקיו , בעיקר חוסר תרבות והתנהגות ברברית ומבישה ביחס לאורחים שלהם .
טני לא מבינה איך אנשים ממשיכים לצפות בהם עם הקול המעצבן והצווחני שלהם בעיקר בעוד שהם לא יודעים לדבר רק לצעוק כמו חולים .
בנוגע ללהוריד אותם? אני חושבת שלא צריך לממן תכנים מהמדינה בכללי אז כל עוד זה מופרט אין לי בעיה אם זה משודר אבל אם זה מקבל מימון מהמיסים שלנו , כמו כל תוכן אחר ולא ספציפי נגדם אני נגד .
כן, עזבו שניה ימין ושמאל ודעות פוליטיות, הכי חשוב זה לכבד דעות של אחרים גם אם הם לא שלך והם ממש לא עושים את זה. כל מה שאכפת להם זה הרייטינג ולצרוח אחד על השני בצורה לא מכבדת בשום צורה כמו בהמות.
ועזבו את זה שהם מתעסקים בשטויות בתוכנית הזאת... הריב של אופירה ואייל גולן בגלל עוקב באינסטגרם? למי פאקינג אכפת מזה אני באמת רוצה לדעת
ועזבו את זה שהם מתעסקים בשטויות בתוכנית הזאת... הריב של אופירה ואייל גולן בגלל עוקב באינסטגרם? למי פאקינג אכפת מזה אני באמת רוצה לדעת
אנונימית
^^ צודק. מירי רגב וחברה מיקי זהר מחריבים את הדמוקרטיה ומשסעים אותנו זה בזה. כל זה בתירוץ קורונה
בדחיפות
הם לא נותנים לאף אחד לדבר יותר ממשפט אחד צועקים , לא מסוגלים להיות אובייקטיבים
.
אבל כל הקטע שזה מביא רייטיניג , כל הזמן יש שם דרמה משעשעת
הם לא נותנים לאף אחד לדבר יותר ממשפט אחד צועקים , לא מסוגלים להיות אובייקטיבים
.
אבל כל הקטע שזה מביא רייטיניג , כל הזמן יש שם דרמה משעשעת
אנונימי
כן דחוף
שתי מפגרים
שתי מפגרים
חד משמעית כן, הם תמיד צועקים ואף פעם לא יודעים לנהל דיון כמו בני אדם נורמאלים ותמיד מדברים בולשיט וחבל שזה מה שמשדרים
כן לדעתי היא לא מתאימה לטלויזיה במיוחד לא בשישי בערב-בזמן כניסת שבת...
אנונימית
בדחיפות
לא כי תגידי מה שתגידי זה חופש הביטוי פוליטיקה זה הדבר האחרון שמעניין אותי אבל יש סיבה שהם לא מורידים את זה מהמסך
לא, אני מרגישה שהם ממש מביאים את במציאות למסך, מסכימה עם זה שהם יכולים לעשות את ה בדרך יותר נעימה
עריכה-
מתומרת דעות לא מוצדקות?!
אין דבר כזה, כל דעה שהיא לא הפצת שנאת חינם מוצדקת לחלוטין
עריכה-
מתומרת דעות לא מוצדקות?!
אין דבר כזה, כל דעה שהיא לא הפצת שנאת חינם מוצדקת לחלוטין
כן.
מעצבן שהם צועקים כמו ילדים קטנים ונותנים במה רק לאנשי השמאל .
tinfoil deathstar
חחח זה הדבר המגוחך ביותר ששמעתי , אתה נשמע כמו העתק של ברקוביץ.
חחח זה הדבר המגוחך ביותר ששמעתי , אתה נשמע כמו העתק של ברקוביץ.