התחברות
הרשמה
בנות איך יש לכם חבר כל בן שאני מכירה נכנס לפרינדזון
8 באוגוסט 2021, 12:03
friendzone
ידידות
קראש
תשובה אחת
כנ"ל):
א
אדון חתלתול
באותו הנושא:
ידידה שלי אמרה לי שלא מצליח עם בנות בגלל שאני ישר נכנס לפרינדזון ושאני צריך להראות לה ישר שאני רוצה אותה
למה כל בת שאני נכנס איתה לקשר אני נהיה תוך כמה שניות בפרינדזון שלה?
מזה אומר אם עשיתי למישהו שאני לא מכירה עוקב והיא הכניס אותי לקלוז פרינדז שלו?
איך להעביר מישהו לפרינדזון, למרות שאני מרגישה אליו משהו?.
איך מכניסים או נכנסים לפרינדזון? ומה זה בכללי?
הכנסתי בטעות ידיד שאני בקטע שלו לפרינדזון
כשבן כותב לבת אחי זה הכי לדחוף לפרינדזון שיש נכון?
נכון אבל דוגרי, מה שבנות יגידו עליו שהוא חמוד ובנים יעשו הם ישר יכנסו לפרינדזון?
יש לי הרגשה שבגלל שאני יותר מדי פתוח ומדבר על הכל וככה גם מרגישים איתי..אז ככה אני תמיד נכנס בסוף לפרינדזון
להגיד דברים נחמדים לידידה שאני איתה בקטע יכניס אותי לפרינדזון
איך נכנסים לפרינדזון? ידיד אמר לי שהוא היה מתחיל איתי אבל שאנחנו בפרינדזון ולא הבנתי למה אנחנו בפרינדזון?