6 תשובות
שואל השאלה:
כשבת קוראת לבן גם אבל כשבן קורא לבת זה כבר בהגזמה כאילו אפשר לדעת
כשבת קוראת לבן גם אבל כשבן קורא לבת זה כבר בהגזמה כאילו אפשר לדעת
אנונימית
אני קורא לבת אחותי רק אם היא קראה לי אחי
שואל השאלה:
לא נכון
כשבן קורא לבת זה הרבה יותר גרוע^ כי בנים מדברים ככה לחברים שלהם ובנות לא מדברות ככה אז זה כאילו ממש להראות שהיא כאילו אחד החברים שלו או משו
לא נכון
כשבן קורא לבת זה הרבה יותר גרוע^ כי בנים מדברים ככה לחברים שלהם ובנות לא מדברות ככה אז זה כאילו ממש להראות שהיא כאילו אחד החברים שלו או משו
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הוא קרא לי אחי^^ לגמרי אחי כאילו לא אחותי
אומיגד זה פשוט מעליב
ואם הוא קרא לי אחי^^ לגמרי אחי כאילו לא אחותי
אומיגד זה פשוט מעליב
אנונימית
לגמרה פרנדזון
שואל השאלה:
חח כמה זה עצוב מאחד עד זה שהקראש שלי כתב לי את זה
חח כמה זה עצוב מאחד עד זה שהקראש שלי כתב לי את זה
אנונימית
באותו הנושא: