6 תשובות
שואל השאלה:
כשבת קוראת לבן גם אבל כשבן קורא לבת זה כבר בהגזמה כאילו אפשר לדעת
אנונימית
אני קורא לבת אחותי רק אם היא קראה לי אחי
שואל השאלה:
לא נכון
כשבן קורא לבת זה הרבה יותר גרוע^ כי בנים מדברים ככה לחברים שלהם ובנות לא מדברות ככה אז זה כאילו ממש להראות שהיא כאילו אחד החברים שלו או משו
אנונימית
שואל השאלה:
ואם הוא קרא לי אחי^^ לגמרי אחי כאילו לא אחותי
אומיגד זה פשוט מעליב
אנונימית
לגמרה פרנדזון
שואל השאלה:
חח כמה זה עצוב מאחד עד זה שהקראש שלי כתב לי את זה
אנונימית