5 תשובות
שואל השאלה:
וואלה אהבתי את העצה נראה לי אני אתחיל ליישם כי זה כבר מתחיל להעיק עליי כל הקטע הזה
וואלה אהבתי את העצה נראה לי אני אתחיל ליישם כי זה כבר מתחיל להעיק עליי כל הקטע הזה
אנונימי
שואל השאלה:
ועל מה נראה לכם שלא כדאי לדבר , כי שאנחנו מדברים על הכל הכל זה כבר נהיה ממש פרינדזון
ועל מה נראה לכם שלא כדאי לדבר , כי שאנחנו מדברים על הכל הכל זה כבר נהיה ממש פרינדזון
אנונימי
נגיד אני לא מספרת על ריבים או מה אני חושבת על אחרים
כי בסוף
א זה יוצא
ב זה מוציא אותי רעה
ג זה לא באמת "מעניין" אחרים
אם אני מדברת עם ידיד שלי אז אני אגיד מה עשית היום והוא יספר לי ואני אתעניין במה שהוא אומר והוא ישאל אותי מידי פעם משהו שקשור ואז גם אתה מגלה על השני יותר וגם אתה פחות כמו שקראו לי פעם אגואיסטית בעלת ביטחון מופרז ועוד כל מיני
פשוט תשאל ותתעניין ואם מדברים עכשיו עליה או עליו אז באמת מדברים עכשיו עליהם בלי קשר אלינו
כי בסוף
א זה יוצא
ב זה מוציא אותי רעה
ג זה לא באמת "מעניין" אחרים
אם אני מדברת עם ידיד שלי אז אני אגיד מה עשית היום והוא יספר לי ואני אתעניין במה שהוא אומר והוא ישאל אותי מידי פעם משהו שקשור ואז גם אתה מגלה על השני יותר וגם אתה פחות כמו שקראו לי פעם אגואיסטית בעלת ביטחון מופרז ועוד כל מיני
פשוט תשאל ותתעניין ואם מדברים עכשיו עליה או עליו אז באמת מדברים עכשיו עליהם בלי קשר אלינו
אמאלה אני כמוך בול
אבל תקשיב אני התחלתי פחות לשתף ויותר לשאול כי אני מדברת על עצמי מלאא
אני לא יודעת מה איתך כי לא פירטת אבל אני בתכלס יותר שואלת ושואלים אותי ואז אני מספרת מה ששואלים רק ואני פחות משתפת דברים זה עובדד
אבל תקשיב אני התחלתי פחות לשתף ויותר לשאול כי אני מדברת על עצמי מלאא
אני לא יודעת מה איתך כי לא פירטת אבל אני בתכלס יותר שואלת ושואלים אותי ואז אני מספרת מה ששואלים רק ואני פחות משתפת דברים זה עובדד
תנסה לדבר איתן על עצמן יותר אוליזה יעזור אבח אני מציעה לך לא לעשות את זה עם כולן כי פרינדס זון זה גם די נחמד החבר הכי טוב שלי הוא כזה בהפוך כולן נידלקות עליו כי הוא צארמר כזה ונותן לכולן הרגשה שאכפת לו מהן ומקשיב אולי תנסה באמת להתענין בהן יותר
באותו הנושא: