התחברות
הרשמה
איך נכנסים לפרינדזון? ידיד אמר לי שהוא היה מתחיל איתי אבל שאנחנו בפרינדזון ולא הבנתי למה אנחנו בפרינדזון?
תכתבו סיבות שיכולות להיות הסיבות
1 בינואר 2021, 08:08
friendzone
התאהבות
ידידות
התחלות
קראש
2 תשובות
בגלל שאתם קרובים מדי או כי המערכת יחסים שלכם פשוט יותר מדי הולכת לכיוון של ידידות
ס
סקייטר דיכאוני
בטח את קוראת לו אחי
אנונימי
באותו הנושא:
אם אני אומרת לידיד שלי שהוא כמו אח בשבילי אז אני מכניסה אותו חזק לפרינדזון?
למה כל בת שאני נכנס איתה לקשר אני נהיה תוך כמה שניות בפרינדזון שלה?
איך מכניסים או נכנסים לפרינדזון? ומה זה בכללי?
אם ידיד שלי נתן לי כיף זה אומר שזה פרינדזון?
מה זה אומר שחבר טוב של "ידיד" שלי צחק עליו שהוא בפרינדזון שלי?
דרכים *להכניס* מישהי (ידידה) לפרינדזון?
הייתם נעלבים אם ידיד הכי טוב שלכם לא היה רואה לכם תסטורי של הקלוז פרינדז?
הקראש שלי סיפר לי שהוא יוצא לדייט (כןכן אני בפרינדזון) ורשם שהוא מתרגש מה לענות לו?
נכון אבל דוגרי, מה שבנות יגידו עליו שהוא חמוד ובנים יעשו הם ישר יכנסו לפרינדזון?
להגיד דברים נחמדים לידידה שאני איתה בקטע יכניס אותי לפרינדזון
למה חבר טוב של "ידיד" שלי צחק עליו שהוא בפרינדזון שלי?