7 תשובות
מה אפכת לך מהם?
מתחת לברית עם רטט
אין ברירה תשימי
פשוט תשתדלי לכבות ממש מהר ולהיות בשקט
פשוט תשתדלי לכבות ממש מהר ולהיות בשקט
לכרית*
פשוט שימי רטט ושימי מתחת לכרית שלך או מה שאת ישנה עליו ונקווה שתרגישי את זה ותקומי ומקסימום שימי עם שיר שישמעו ויקומו
צלצול שקט זה הכל, בהנחה ותניחי את זה רחוק מספיק רק את תשמעי את זה (אם אתן לא באוהל)
אין ככ מה כי כיאלו את פשוט קמה את לא עכשו תצרחי ופשוט תתארגני וזהו
באותו הנושא: