8 תשובות
תקח אותה למקום זול אל תתחיל עם תירוצים
אנונימית
לא צריך תירוץ תגיד לה חצי חצי למה שתשלם עליה הכל חח
לדחות את הדייט לתקופה שתהיה לך כסף?
אתה לא צריך תירוץ בשביל לא לשלם עליה, שהיא תשלם על מה שהיא מזמינה או שתעשו חצי חצי. אנחנו ב2021, בנות צריכות גם להשתתף בתשלום
שום תירוץ, שכל אחד פשוט ישלם על עצמו
אתה לא צריך תירוץ. קודם כל אפשר לעשות דייט שלא דורש להוציא כסף יותר מדי, וכשזה מגיע לתשלום אז תגיד לה "חצי חצי?"
אם מבחינתה זה מוריד לה או שהיא כועסת אז אתה יודע שהיא לא שווה את זה.
אם מבחינתה זה מוריד לה או שהיא כועסת אז אתה יודע שהיא לא שווה את זה.
פשוט אל תשלם עליה, אני מאמין שהיא גם יכולה לשלם על עצמה, ואם לא אז תלכו למקום שלא צריך לשלם
תלכו למקום זול יחסית.. רוב הסיכויים שהיא תוציא ארנק אז פשוט אל תתנגד
באותו הנושא: