9 תשובות
אני בחיים לא נתתי שישלמו עליי בדייטים.
למה אתה חיי בסרט שכולן ככה?
ולפעמים זה כיף להתפנק וכיף לפנק.
כל עוד זה שווה בשווה אין בזה דבר רע.
ולפעמים זה כיף להתפנק וכיף לפנק.
כל עוד זה שווה בשווה אין בזה דבר רע.
הייתי בכמה ואני שילמתי על עצמי מה אין לי כסף
מצטרף לשאלה
כי *הרבה* בנות עושות את זה, ולדעתי צריך שיהיה שווה או שלא אם אחד מהאנשים בדייט (כנראה הגבר אבל אפשרי גם שהאישה) ישלמו על האוכל
כי *הרבה* בנות עושות את זה, ולדעתי צריך שיהיה שווה או שלא אם אחד מהאנשים בדייט (כנראה הגבר אבל אפשרי גם שהאישה) ישלמו על האוכל
לא כל הבנות ככה, ואין לי מושג למה הן חושבות ככה גם לדעתי זה לא כזה מוצדק
אנחנו לא. אפילו בעד חצי חצי
למה להכליל?
אני ממש לא חושבת ככה
אני ממש לא חושבת ככה
למה להכליל
שואל השאלה:
אני ממש לא מכליל את כולם
אני ממש לא מכליל את כולם
באותו הנושא: