8 תשובות
כל אחד על שלו לדעתי.
לדעתי הגבר אבל עד שהיחסים מתחילים להיות יותר קרובים וזה הולך לכיוון הנכון ביניכם אז עושים חצי חצי
ברור שהגבר משלם
לדעתי חצי חצי
חצי חצי
וואו איזה קשה זה להתווכח גם עם מי שאת יוצאת איתו
כי בדרכ בנים אלה שרוצים לשלם
אני יוצאת עכשיו עם מישהו ומזה לא נעים לי כשהוא משלם אבל אין לי כח לריב איתו כי הוא ירביץ לי אפילו אם אני רק אתקרב לקופה. אני יודעת שאם זה יתקדם ממש אז אני ממש אתחיל לריב איתו על זה!
אין דבר כזה "צריך".
לדעתי, בדייטים הראשונים חצי חצי, וכשזה מתקדם הגבר יוצא ג'נטלמן ומשלם עליה.
כי תכלס, מה ההיגיון שהגבר ישלם בדייט ראשון אם בכלל לא בטוח שיוצא מזה משהו? לעומת זאת, כשכבר יוצאים כמה פעמים, ויש חיבור והכל, מנחמדות ואהבה אמתית, הגבר ישלם. (לא מחייב שבכל פעם, ולא מחייב בכלל כמובן).
זו דעתי. לא מבינה בכלל את השיטה שטוענת הפוך.
חד משמעית הגבר,
באופן אישי אם אני אצא לדייט ואשלם והבחורה תריב איתי זה יהיה קצת מסרס אבל זה רק אני.