10 תשובות
לא זה בסדר.יש אנשים כאלה
לי לא, אבל יש כמוך זה בסדר
גם לי
זה בסדר,קורה לעוד אנשים.
לי אישית לא-ממש לא בא לי לחזור.
לי אישית לא-ממש לא בא לי לחזור.
כן זה מבאס שאין מה לעשות.. תנסי לצאת יותר
ותנצלי את החופש כי הוא עוד מעט כבר נגמר!
ותנצלי את החופש כי הוא עוד מעט כבר נגמר!
אני ההפך
לא רק לך.
בגלל שאין לי שגרה לא יצאתי מהבית חודש, ואני חושב שאני מאבד את הכל.
עצה שלי אלייך, תייזמי פגישות עם חברים שלך. תלמדי שפה כלשהי, תבקרי משפחה, אפילו רחוקה. תלכי להתנדב בכלבייה, בית אבות... משהו שייראה כמו שגרת בית ספר, לקום כל בוקר בשעה קבועה, להתארגן וללכת לעשות משהו.
בגלל שאין לי שגרה לא יצאתי מהבית חודש, ואני חושב שאני מאבד את הכל.
עצה שלי אלייך, תייזמי פגישות עם חברים שלך. תלמדי שפה כלשהי, תבקרי משפחה, אפילו רחוקה. תלכי להתנדב בכלבייה, בית אבות... משהו שייראה כמו שגרת בית ספר, לקום כל בוקר בשעה קבועה, להתארגן וללכת לעשות משהו.
אנונימי
כנל
אני רק רוצה שהוא ימשיך
גם לי, והוא רק התחיל
באותו הנושא: