11 תשובות
את צודקת לחלוטין!!!
וול גם אני ככה
חסרה לי השגרה הברורה בזמן בית ספר
בחופשים אני מאבדת את עצמי
חסרה לי השגרה הברורה בזמן בית ספר
בחופשים אני מאבדת את עצמי
צודקת
אנונימית
אל תדאגי עוד בערך 16 ימים חוזרים לבית ספר אם אני לא טועה ומסכימה לגמריי
מסכימה ב100%
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
צודקת!!!
לדעתי צריך לפצל אותו (לא לקצר- לפצל!!!!)
חודש אחד לפני האחד בספטמבר (בחודש שלפני) ואת החודש השני לשים בחורף
וככה נלמד רק בקיץ
בתכלס הכי כיף להשאר בבית בחורף ולא לקום וללכת לביהס
וככה יהיה איזון לא יותר מדי חופש שכבר נמאס ולא יותר מדי לימודים ש..נמאס
לדעתי צריך לפצל אותו (לא לקצר- לפצל!!!!)
חודש אחד לפני האחד בספטמבר (בחודש שלפני) ואת החודש השני לשים בחורף
וככה נלמד רק בקיץ
בתכלס הכי כיף להשאר בבית בחורף ולא לקום וללכת לביהס
וככה יהיה איזון לא יותר מדי חופש שכבר נמאס ולא יותר מדי לימודים ש..נמאס
זו בעיה רצינית. את צריכה למצוא משהו שאת אוהבת לעשות, מטרה לקום בשבילה בבוקר.
תמצאי לך סדר יום.
תמצאי לך סדר יום.
אני רוצה שיהיה שנה של חופש גדול!!
ואז נלמד 24 שנים^
לא חשבתי את על זה.. אז חמישה חודשים
באותו הנושא: