14 תשובות
ממש לא נמאס לי. האמת שאני גם מפחדת מהרגע שהוא יגמר.
לא
אני לא רוצה לחזור אבל בקטע פסיכי
לא
עוד לא התחלתי לחשוב כל בית ספר וגם לא בא לי
כן..
לא ממש לא
אנונימית
אם היית שואל שנה שעברה אז הייתי עונה כן אבל דווקא בחופש הזה אני עושה דברים ונפגש עם חברים אז לא
לא
קצת
לא
החודש באים לארץ חברים שלי מחו"ל ואני ממש מצפה לזה
ואני לא אוהבת את הבית ספר שלי בגלל האנשים שם והצוות